Hirdetésed elkészült, de nem hozza a várt eredményt? Ne aggódj, van megoldás! A ProVendo.hu-n bármikor adhatsz extra fizetős funkciókat a meglévő hirdetéseidhez. Ilyen például a kiemelés, ami előrébb helyezi a hirdetésed a találati listában, vagy a vizuális megjelenés, amivel sokkal feltűnőbbé teheted az ajánlatodat.
Ezek az apró pluszok nagy különbséget hozhatnak: több kattintás, több érdeklődő és jobb esély arra, hogy kitűnj a versenytársaid közül. Ebben az útmutatóban lépésről lépésre megmutatjuk, hogyan tudod pillanatok alatt hozzáadni ezeket a funkciókat a hirdetésedhez.
1. Lépj be a ProVendo oldalára
Nyisd meg a ProVendo főoldalát, kattints a „Belépés és regisztráció” gombra.

2. Jelentkezz be
Írd be az e-mail címed és a jelszavad.
Ha korábban elmentetted, ezek automatikusan megjelennek.
Ne felejtsd el bepipálni az „Emlékezz rám” lehetőséget, ha kényelmesebben szeretnél bejelentkezni a következő alkalommal. Ezután kattints az „Bejelentkezés” gombra.

3. Kattints a „hirdetéseim” menüpontra.
Bejelentkezés után a főoldalon keresd meg a „Hirdetéseim” menüpontot és kattints rá.

4. Válaszd ki a hirdetésed
A meglévő hirdetéseid közül válaszd ki azt, amelyikhez extra funkciót szeretnél hozzáadni, majd kattints a cím melletti gombra.

5. Nyisd meg a „Fizetős szolgáltatások” menüt
Itt találod az összes választható extra lehetőséget.

6. Csomag vagy funkció?
Első körben lehetőséged van hirdetési csomag választására is. A ProVendo hirdetési csomagjairól bővebben az alábbi cikkben olvashatsz.
Ha inkább ezt választanád, kattints a „Csomag kiválasztása” részre.

7. Vizuális megjelenés funkciók kiválasztása
Dönthetsz az egyedi címke, a háttérszín vagy az XXL megjelenés mellett. A címkénél és a háttérszínnél több paraméter közül válogathatsz – ehhez kattints a „Paraméterek kiválasztása” gombra.

8. Címke szövegének kiválasztása
A lenyíló menüből a következő opciók közül választhatsz: Kiemelt, Sürgős, Egyedi ajánlat, Last minute, Akció, Bomba ajánlat, Korlátozott ajánlat. Válaszd ki azt, amelyik leginkább illik a hirdetésedhez.

9. Címke színének kiválasztása és mentés
Válaszd ki a címke szövegéhez illő színt – például akciókhoz ajánlott a piros. Ha kiválasztottad, kattints a „Mentés” gombra.

10–11. Háttérszín beállítása
Kattints a háttérszín paramétereire, majd válaszd ki a megfelelőt a hat elérhető színből: rózsaszín, bézs, barack, világoskék, világoszöld, szürke. A kiválasztott szín arany kerettel jelenik meg. Ha döntöttél, nyomd meg a „Mentés” gombot.


12. Hirdetés kiemelése
Itt választhatsz a 14 napos kirakat funkció közül, amellyel a hirdetésed a találati lista elejére kerül, vagy a 7, 14, illetve 30 napos előresorolás lehetőségei közül, amellyel hirdetésed mások elé kerül a listában. Itt is található Paraméterek kiválasztása gomb, itt az előresorolás, kiemelés dátumát tudod meghatározni, hogy mikortól szeretnéd. Válaszd ki a számodra megfelelőt, majd görgess le, és kattints a „Fizetéshez” gombra.

És ennyi az egész! Néhány kattintással feldobhatod a hirdetésedet, és jóval több érdeklődőt érhetsz el. Tipp: a maximális hatás érdekében érdemes több funkciót kombinálni, hiszen minél látványosabb a hirdetésed, annál több figyelmet kap!
Segítségre van szükséged? Ügyfélszolgálatunk készséggel segít bármilyen kérdésben vagy problémában. Lépj velünk kapcsolatba bátran!