Érdemes megadni egy hozzávetőleges árat, de ha inkább személyre szabott megállapodással dolgoznál, arra is van opció. Csak pipáld ki az Ár megegyezés szerint opciót a hirdetés szerkesztésénél!
Gyakori kérdések és válaszok
ProVendo működése
Hogyan is működik pontosan a ProVendo?
A ProVendo egy olyan online platform, ahol egyszerűen hirdethetsz termékeket és szolgáltatásokat, legyen szó magánszemélyről vagy vállalkozásról. Célunk, hogy átlátható, felhasználóbarát felületet biztosítsunk mindazoknak, akik online szeretnék elérni az ügyfeleiket. Bővebben: Ismerd meg a ProVendot
Tényleg ingyenes a használat?
Igen, a ProVendo alapfunkcióinak használata teljesen ingyenes. Nem kell fizetned a regisztrációért és az alap hirdetés feladásért sem.
Hogyan találják meg a felhasználók a hirdetéseimet?
A hirdetések megjelennek a főoldalon, a kategóriák szerinti menükben és a keresési találatok között. Emellett időszakosan közösségi médiás megosztásokkal is támogatjuk a megjelenést.
Hogyan hirdethetem a szolgáltatásomat a platformon?
Csak regisztrálnod kell, majd a főoldalon kattints a "Hirdetés létrehozása" gombra. Töltsd ki az adatokat és már mehet is!
Mit hirdethetek az oldalon?
A ProVendo-n termékeket és szolgáltatásokat is hirdethetsz.
Kivételt képeznek az erotikus, illetve ezoterikus kategóriájú hirdetések – ezeket az oldal nem engedélyezi.
Még nincs vállalkozóim. Elkezdhetem így is a szolgáltatásom hirdetését?
Igen, nyugodtan elkezdheted magánszemélyként is hirdetni a szolgáltatásaidat.
Ha később vállalkozóként folytatod, egyszerűen frissítsd majd az adataidat a fiókodban – pár kattintás az egész.
Ha nem tölt be az oldal, mit csináljak?
Első körben frissítsd az oldalt. Ha így sem indul be, adj neki egy kis időt, és próbáld meg később újra.
Ha továbbra is gond van, töltsd ki az ügyfélkapcsolati űrlapot, ez csak pár perc, és hamar felvesszük veled a kapcsolatot.
Regisztráció, felhasználói fiók
Hogyan regisztrálhatok? Fizetős a regisztráció?
Lépj fel a ProVendo honlapjára, kattints a "Regisztráció" gombra és töltsd ki az adataidat. A regisztráció teljesen ingyenes. Bővebben: Hogyan regisztrálj?
Magánszemélyként is regisztrálhatok?
Igen, a ProVendo mindenki előtt nyitott, nem csak jogi személyeknek szól.
Miért kell megerősítenem a telefonszámom?
A telefonszám megerősítése segít belépni abban az esetben is, ha elfelejtenéd a jelszavadat. Belépéskor SMS-ben kaphatsz kódot.
Miért nem tudom feltölteni a hirdetést?
Valószínű, hogy nincs megerősítve a telefonszámod vagy az email-címed. Ezt a felhasználói fiókban ellenőrizheted.
Hogyan tudom megváltoztatni a telefonszámom vagy email-címem?
Telefonszám: A módosításhoz meg kell erősítened az új számot az SMS-ben kapott kóddal.
Email: Ehhez kérjük, írj nekünk e-mailt a segitseg@provendo.hu-ra.
Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavam?
Lépj a Beállítások menübe, ott válaszd a "Jelszó módosítása" opciót. Szükséged lesz a régi jelszavadra, az újat kétszer kell megadni.
Hogyan tudom törölni a profilomat?
A fiók törlését csak mi tudjuk elvégezni. Ha szeretnéd, hogy megszűnjön a profilod, írj nekünk a segitseg@provendo.hu-ra.
Hol tudom megnézni a saját hirdetéseimet?
Lépj be a főoldalon a "Fiókom" menüpontba, majd kattints a "Saját hirdetéseim" opcióra. Bővebben: Hirdetések kezelése
Miért van "Ellenőrzés alatt" a jogi személyem?
Ez biztonsági és megbízhatósági okból szükséges. Az új vállalkozási profilokat ellenőrizzük, hogy a hirdetéseket valóban hiteles szolgáltatók adják fel.
Hogyan tudom módosítani a jogi személy adatait?
A "Vállalkozások számára" menüpontban módosíthatod a nyilvános adatokat. A céges adatok módosításához írj a segitseg@provendo.hu-ra.
Mit jelent a "Régió" és a "Szolgáltatás helyszínei"?
A "Régió" a szolgáltatás fő célközönségének helyét jelenti, míg a "Szolgáltatás helyszínei" azt, hogy hol vehető igénybe a szolgáltatás.
Hogyan regisztrálhatok jogi személyként?
A regisztráció után lépj a "Vállalkozások számára" menüpontba, és töltsd ki az adatokat. Bővebben: Jogi személy regisztráció
Mi történik, ha nem kapom meg a megerősítő e-mailt?
Először nézd meg a spam/promóció mappát. Ha ott sincs, kérhetsz új megerősítő linket a belépőfelületen.
Több hirdetést is kezelhetek egyetlen fiókból?
Igen, a fiókodban tetszőleges számú hirdetést kezelhetsz egyszerre.
Mit csináljak, ha elfelejtem a jelszavam?
A "Belépés" menüpontban kattints az "elfelejtett jelszó" részre, itt új jelszót kérhetsz, amit e-mailben küldünk el.
Bővebben: Hogyan jelentkezhetek be sms-el és mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Hirdetés feladása
Mely paraméterek kötelezőek?
Kategória, cím, ár, leírás, legalább egy kép, valamint a szolgáltatás/termék fő jellemzőinek megadása.
Hogyan tudok hirdetést feladni?
Lépj be a ProVendo oldalra, majd kattints a "Hirdetés létrehozása" gombra. Bővebben: Hirdetés feladása
Mik azok a hirdetési paraméterek?
Olyan mezők, amelyek segítenek pontosabban megjeleníteni a hirdetésed tartalmát (pl., helyszín, árkategória).
Feltölthetek videót is?
Igen, de csak YouTube link formájában érhető el a videó megjelenítés.
A hirdetésem "Ellenőrzés alatt" van – mit jelent ez?
A hirdetésed éppen moderálás alatt áll. Ez egy biztonsági folyamat, ami általában néhány órát vesz igénybe. Türelmedet kérjük!
Mire érdemes figyelni hirdetés feladásakor?
Használj valós adatokat, minőségi képet és/vagy videót. Legyen részletes, érdekes és informatív a leírás, figyelemfelkeltő a cím.
Hova írjam az elérhetőségemet?
Az elérhetőségeid automatikusan megjelennek a hirdetésed adatlapján, így nem szükséges (sőt, nem is ajánlott) a szövegbe beilleszteni őket.
Mit kell elküldenem, ha szeretném, hogy feltöltsék a hirdetésem?
Küldj minél több infót és jó minőségű képeket – így villámgyorsan fel tudjuk tölteni a hirdetésedet.
Kell megadnom árat?
Nincs időm felrakni a hirdetésemet, mit csináljak?
Semmi probléma, segítünk! Csak töltsd ki a kapcsolatfelvételi űrlapot, és hamar felvesszük veled a kapcsolatot, hogy mindent elintézzünk helyetted.
Fizetős szolgáltatások
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Előre feltöltött Pénztárca egyenlegből fizethetsz, amit bankkártyával vagy banki átutalással tudsz feltölteni.
Mi az a Pénztárca?
A Pénztárca egy belső egyenleg, amire feltölthetsz pénzt, és ebből fizethetsz a fizetős funkciókért. Bővebben: Pénztárca funkció
Milyen előnyöket nyújtanak a fizetős funkciók?
Előresorolás a találatokban, kiemelt megjelenés, hirdetés promóció. Bővebben: Fizetős szolgáltatások
Mik azok a hirdetési csomagok?
Ezek előre összeállított csomagok, amelyek több fizetős szolgáltatást tartalmaznak kedvezményes áron. Bővebben: Hirdetési csomagok
Hol tudom megadni a számlázási címet?
A felhasználói fiókban találsz egy "Számlázási cím" menüpontot, ahol egyszerűen megadhatod a szükséges adatokat. Bővebben: Számlázási adatok kezelése
Meglévő hirdetéshez adhatok fizetős funkciót?
Igen! Bármilyen aktív hirdetéshez hozzáadható bármilyen kiemelés és vizuális megjelenés. Bővebben: fizetős funkciók hozzáadása meglévő hirdetésekhez.
Képek és média
Hány képet tölthetek fel egy hirdetéshez?
Jelenleg maximum 3 képet tölthetsz fel egy hirdetéshez. Javasoljuk, hogy jó minőségű, valós képeket használj, ezek nagyban növelik az érdeklődést!
Milyen méretű és formátumú képeket fogad el a rendszer?
JPEG, PNG, HEIC formátumú képeket támogatunk. Az ideális méret legalább 500x361 pixel.
Problémáim adódtak a kép feltöltésével. Mit csináljak?
Semmi gond! Küldd el nekünk e-mailben a képet a segitseg@provendo.hu-ra, és mi feltöltjük helyetted.
Egyszerre hány képet enged feltölteni a rendszer?
Megpróbálhatod egyszerre az összes képet kijelölni, de ha így nem működik, akkor próbáld meg egyenként feltölteni őket.
Moderáció és tartalmi szabályok
Mennyi ideig tart a hirdetésem ellenőrzése?
A legtöbb esetben néhány órán belül megtörténik az ellenőrzés, de maximum 48 óra. Ha nem jelenik meg a hirdetésed, ellenőrizd az emailjeidet, hátha érkezett tőlünk értesítés.
Miért lett elutasítva a hirdetésem?
Ez több okból is megtörténhet: ha nem megfelelő a tartalom, ha hiányosak az adatok, vagy ha nem felel meg az irányelveinknek. Írj nekünk, és segítünk tisztázni!
Biztonság és csalásmegelőzés
Hogyan szűritek ki a csalókat?
Minden új felhasználót és hirdetést automatikus és manuális moderációval is ellenőrzünk. Emellett a felhasználók is jelenthetik a gyanús tevékenységeket.
Mit tehetek, ha gyanús hirdetést találok?
Minden hirdetés alatt találsz egy "Jelentse a problémát" gombot – ezen keresztül azonnal értesíthetsz minket.
Ügyfélszolgálat
Milyen gyorsan válaszol az ügyfélszolgálat?
Átlagosan 24 órán belül válaszolunk, munkanapokon. Ha sürgős, írd a tárgyba, hogy "Sürgős", és előre soroljuk.
Hogyan tudom elérni az ügyfélszolgálatot?
Töltsd ki az alábbi ügyfélszolgálati űrlapot ITT , és felvesszük veled a kapcsolatot minél hamarabb.