Gyakori kérdések és válaszok
ProVendo működése
Hogyan is működik pontosan a ProVendo?
A ProVendo egy olyan online platform, ahol egyszerűen hirdethetsz termékeket és szolgáltatásokat, legyen szó magánszemélyről vagy vállalkozásról. Célunk, hogy átlátható, felhasználóbarát felületet biztosítsunk mindazoknak, akik online szeretnék elérni az ügyfeleiket. Bővebben: Ismerd meg a ProVendot
Tényleg ingyenes a használat?
Igen, a ProVendo alapfunkcióinak használata teljesen ingyenes. Nem kell fizetned a regisztrációért és az alap hirdetés feladásért sem.
Mit hirdethetek az oldalon?
Hogyan találják meg a felhasználók a hirdetéseimet?
A hirdetések megjelennek a főoldalon, a kategóriák szerinti menükben és a keresési találatok között. Emellett időszakosan közösségi médiás megosztásokkal is támogatjuk a megjelenést.
Hogyan hirdethetem a szolgáltatásomat a platformon?
Csak regisztrálnod kell, majd a főoldalon kattints a "Hirdetés létrehozása" gombra. Töltsd ki az adatokat és már mehet is!
Regisztráció, felhasználói fiók
Hogyan regisztrálhatok? Fizetős a regisztráció?
Lépj fel a ProVendo honlapjára, kattints a "Regisztráció" gombra és töltsd ki az adataidat. A regisztráció teljesen ingyenes. Bővebben: Hogyan regisztrálj?
Magánszemélyként is regisztrálhatok?
Igen, a ProVendo mindenki előtt nyitott, nem csak jogi személyeknek szól.
Miért kell megerősítenem a telefonszámom?
A telefonszám megerősítése segít belépni abban az esetben is, ha elfelejtenéd a jelszavadat. Belépéskor SMS-ben kaphatsz kódot.
Miért nem tudom feltölteni a hirdetést?
Valószínű, hogy nincs megerősítve a telefonszámod vagy az email-címed. Ezt a felhasználói fiókban ellenőrizheted.
Hogyan tudom megváltoztatni a telefonszámom vagy email-címem?
Telefonszám: A módosításhoz meg kell erősítened az új számot az SMS-ben kapott kóddal.
Email: Ehhez kérjük, írj nekünk e-mailt a segitseg@provendo.hu-ra.
Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavam?
Lépj a Beállítások menübe, ott válaszd a "Jelszó módosítása" opciót. Szükséged lesz a régi jelszavadra, az újat kétszer kell megadni.
Hogyan tudom törölni a profilomat?
A fiók törlését csak mi tudjuk elvégezni. Ha szeretnéd, hogy megszűnjön a profilod, írj nekünk a segitseg@provendo.hu-ra.
Hol tudom megnézni a saját hirdetéseimet?
Lépj be a főoldalon a "Fiókom" menüpontba, majd kattints a "Saját hirdetéseim" opcióra. Bővebben: Hirdetések kezelése
Miért van "Ellenőrzés alatt" a jogi személyem?
Ez biztonsági és megbízhatósági okból szükséges. Az új vállalkozási profilokat ellenőrizzük, hogy a hirdetéseket valóban hiteles szolgáltatók adják fel.
Hogyan tudom módosítani a jogi személy adatait?
A "Vállalkozások számára" menüpontban módosíthatod a nyilvános adatokat. A céges adatok módosításához írj a segitseg@provendo.hu-ra.
Mit jelent a "Régió" és a "Szolgáltatás helyszínei"?
A "Régió" a szolgáltatás fő célközönségének helyét jelenti, míg a "Szolgáltatás helyszínei" azt, hogy hol vehető igénybe a szolgáltatás.
Hogyan regisztrálhatok jogi személyként?
A regisztráció után lépj a "Vállalkozások számára" menüpontba, és töltsd ki az adatokat. Bővebben: Jogi személy regisztráció
Hirdetés feladása
Mely paraméterek kötelezőek?
Kategória, cím, ár, leírás, legalább egy kép, valamint a szolgáltatás/termék fő jellemzőinek megadása.
Hogyan tudok hirdetést feladni?
Lépj be a ProVendo oldalra, majd kattints a "Hirdetés létrehozása" gombra. Bővebben: Hirdetés feladása
Mik azok a hirdetési paraméterek?
Olyan mezők, amelyek segítenek pontosabban megjeleníteni a hirdetésed tartalmát (pl., helyszín, árkategória).
Feltölthetek videót is?
Igen, de csak YouTube link formájában érhető el a videó megjelenítés.
A hirdetésem "Ellenőrzés alatt" van – mit jelent ez?
A hirdetésed éppen moderálás alatt áll. Ez egy biztonsági folyamat, ami általában néhány órát vesz igénybe. Türelmedet kérjük!
Mire érdemes figyelni hirdetés feladásakor?
Használj valós adatokat, minőségi képet és/vagy videót. Legyen részletes, érdekes és informatív a leírás, figyelemfelkeltő a cím.
Fizetős szolgáltatások
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Előre feltöltött Pénztárca egyenlegből fizethetsz, amit bankkártyával vagy banki átutalással tudsz feltölteni.
Mi az a Pénztárca?
A Pénztárca egy belső egyenleg, amire feltölthetsz pénzt, és ebből fizethetsz a fizetős funkciókért. Bővebben: Pénztárca funkció
Milyen előnyöket nyújtanak a fizetős funkciók?
Előresorolás a találatokban, kiemelt megjelenés, hirdetés promóció. Bővebben: Fizetős szolgáltatások
Mik azok a hirdetési csomagok?
Ezek előre összeállított csomagok, amelyek több fizetős szolgáltatást tartalmaznak kedvezményes áron. Bővebben: Hirdetési csomagok
Hol tudom megadni a számlázási címet?
A felhasználói fiókban találsz egy "Számlázási cím" menüpontot, ahol egyszerűen megadhatod a szükséges adatokat. Bővebben: Számlázási adatok kezelése
Képek és média
Hány képet tölthetek fel egy hirdetéshez?
Jelenleg maximum 3 képet tölthetsz fel egy hirdetéshez. Javasoljuk, hogy jó minőségű, valós képeket használj, ezek nagyban növelik az érdeklődést!
Milyen méretű és formátumú képeket fogad el a rendszer?
JPEG, PNG, HEIC formátumú képeket támogatunk. Az ideális méret legalább 500x361 pixel.
Moderáció és tartalmi szabályok
Mennyi ideig tart a hirdetésem ellenőrzése?
A legtöbb esetben néhány órán belül megtörténik az ellenőrzés, de maximum 48 óra. Ha nem jelenik meg a hirdetésed, ellenőrizd az emailjeidet, hátha érkezett tőlünk értesítés.
Miért lett elutasítva a hirdetésem?
Ez több okból is megtörténhet: ha nem megfelelő a tartalom, ha hiányosak az adatok, vagy ha nem felel meg az irányelveinknek. Írj nekünk, és segítünk tisztázni!
Biztonság és csalásmegelőzés
Hogyan szűritek ki a csalókat?
Minden új felhasználót és hirdetést automatikus és manuális moderációval is ellenőrzünk. Emellett a felhasználók is jelenthetik a gyanús tevékenységeket.
Mit tehetek, ha gyanús hirdetést találok?
Minden hirdetés alatt találsz egy "Jelentse a problémát" gombot – ezen keresztül azonnal értesíthetsz minket.
Ügyfélszolgálat
Hogyan tudom elérni az ügyfélszolgálatot?
Írhatsz nekünk a segitseg@provendo.hu címre, vagy ha hirdető vagy akkor a partner@provendo.hu-ra, vagy az alábbi telefonszámon is elérhetőek vagyunk: +36 1 490-0010
Milyen gyorsan válaszol az ügyfélszolgálat?
Átlagosan 24 órán belül válaszolunk, munkanapokon. Ha sürgős, írd a tárgyba, hogy "Sürgős", és előre soroljuk.