HU
HU

Gyakori kérdések és válaszok

ProVendo működése

Hogyan is működik pontosan a ProVendo?

A ProVendo egy olyan online platform, ahol egyszerűen hirdethetsz termékeket és szolgáltatásokat, legyen szó magánszemélyről vagy vállalkozásról. Célunk, hogy átlátható, felhasználóbarát felületet biztosítsunk mindazoknak, akik online szeretnék elérni az ügyfeleiket. Bővebben: Ismerd meg a ProVendot

Tényleg ingyenes a használat?

Igen, a ProVendo alapfunkcióinak használata teljesen ingyenes. Nem kell fizetned a regisztrációért és az alap hirdetés feladásért sem.

 

Mit hirdethetek az oldalon?

Hogyan találják meg a felhasználók a hirdetéseimet?

A hirdetések megjelennek a főoldalon, a kategóriák szerinti menükben és a keresési találatok között. Emellett időszakosan közösségi médiás megosztásokkal is támogatjuk a megjelenést.

 

Hogyan hirdethetem a szolgáltatásomat a platformon?

Csak regisztrálnod kell, majd a főoldalon kattints a "Hirdetés létrehozása" gombra. Töltsd ki az adatokat és már mehet is!

 

Regisztráció, felhasználói fiók

Hogyan regisztrálhatok? Fizetős a regisztráció?

Lépj fel a ProVendo honlapjára, kattints a "Regisztráció" gombra és töltsd ki az adataidat. A regisztráció teljesen ingyenes. Bővebben: Hogyan regisztrálj?

Magánszemélyként is regisztrálhatok?

Igen, a ProVendo mindenki előtt nyitott, nem csak jogi személyeknek szól.

Miért kell megerősítenem a telefonszámom?

A telefonszám megerősítése segít belépni abban az esetben is, ha elfelejtenéd a jelszavadat. Belépéskor SMS-ben kaphatsz kódot. 

 

Miért nem tudom feltölteni a hirdetést?

Valószínű, hogy nincs megerősítve a telefonszámod vagy az email-címed. Ezt a felhasználói fiókban ellenőrizheted.

 

Hogyan tudom megváltoztatni a telefonszámom vagy email-címem?

Telefonszám: A módosításhoz meg kell erősítened az új számot az SMS-ben kapott kóddal.

Email: Ehhez kérjük, írj nekünk e-mailt a segitseg@provendo.hu-ra.

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavam?

Lépj a Beállítások menübe, ott válaszd a "Jelszó módosítása" opciót. Szükséged lesz a régi jelszavadra, az újat kétszer kell megadni.

 

Hogyan tudom törölni a profilomat?

A fiók törlését csak mi tudjuk elvégezni. Ha szeretnéd, hogy megszűnjön a profilod, írj nekünk a segitseg@provendo.hu-ra.

 

Hol tudom megnézni a saját hirdetéseimet?

Lépj be a főoldalon a "Fiókom" menüpontba, majd kattints a "Saját hirdetéseim" opcióra. Bővebben: Hirdetések kezelése

 

Miért van "Ellenőrzés alatt" a jogi személyem?

Ez biztonsági és megbízhatósági okból szükséges. Az új vállalkozási profilokat ellenőrizzük, hogy a hirdetéseket valóban hiteles szolgáltatók adják fel.

 

Hogyan tudom módosítani a jogi személy adatait?

A "Vállalkozások számára" menüpontban módosíthatod a nyilvános adatokat. A céges adatok módosításához írj a segitseg@provendo.hu-ra.

 

Mit jelent a "Régió" és a "Szolgáltatás helyszínei"?

A "Régió" a szolgáltatás fő célközönségének helyét jelenti, míg a "Szolgáltatás helyszínei" azt, hogy hol vehető igénybe a szolgáltatás.

 

Hogyan regisztrálhatok jogi személyként?

A regisztráció után lépj a "Vállalkozások számára" menüpontba, és töltsd ki az adatokat. Bővebben: Jogi személy regisztráció

 

Hirdetés feladása

Mely paraméterek kötelezőek?

Kategória, cím, ár, leírás, legalább egy kép, valamint a szolgáltatás/termék fő jellemzőinek megadása.

 

Hogyan tudok hirdetést feladni?

Lépj be a ProVendo oldalra, majd kattints a "Hirdetés létrehozása" gombra. Bővebben: Hirdetés feladása

Mik azok a hirdetési paraméterek?

Olyan mezők, amelyek segítenek pontosabban megjeleníteni a hirdetésed tartalmát (pl., helyszín, árkategória).

 

Feltölthetek videót is?

Igen, de csak YouTube link formájában érhető el a videó megjelenítés.

 

A hirdetésem "Ellenőrzés alatt" van – mit jelent ez?

A hirdetésed éppen moderálás alatt áll. Ez egy biztonsági folyamat, ami általában néhány órát vesz igénybe. Türelmedet kérjük!

Mire érdemes figyelni hirdetés feladásakor?

Használj valós adatokat, minőségi képet és/vagy videót. Legyen részletes, érdekes és informatív a leírás, figyelemfelkeltő a cím.

 

Fizetős szolgáltatások

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

Előre feltöltött Pénztárca egyenlegből fizethetsz, amit bankkártyával vagy banki átutalással tudsz feltölteni.

 

Mi az a Pénztárca?

A Pénztárca egy belső egyenleg, amire feltölthetsz pénzt, és ebből fizethetsz a fizetős funkciókért. Bővebben: Pénztárca funkció

 

Milyen előnyöket nyújtanak a fizetős funkciók?

Előresorolás a találatokban, kiemelt megjelenés, hirdetés promóció. Bővebben: Fizetős szolgáltatások 

 

Mik azok a hirdetési csomagok?

Ezek előre összeállított csomagok, amelyek több fizetős szolgáltatást tartalmaznak kedvezményes áron. Bővebben: Hirdetési csomagok

 

Hol tudom megadni a számlázási címet?

A felhasználói fiókban találsz egy "Számlázási cím" menüpontot, ahol egyszerűen megadhatod a szükséges adatokat. Bővebben: Számlázási adatok kezelése

 

Képek és média

Hány képet tölthetek fel egy hirdetéshez?

 Jelenleg maximum 3 képet tölthetsz fel egy hirdetéshez. Javasoljuk, hogy jó minőségű, valós képeket használj, ezek nagyban növelik az érdeklődést!

Milyen méretű és formátumú képeket fogad el a rendszer?

JPEG, PNG, HEIC formátumú képeket támogatunk. Az ideális méret legalább 500x361 pixel.

Moderáció és tartalmi szabályok

Mennyi ideig tart a hirdetésem ellenőrzése?

 A legtöbb esetben néhány órán belül megtörténik az ellenőrzés, de maximum 48 óra. Ha nem jelenik meg a hirdetésed, ellenőrizd az emailjeidet, hátha érkezett tőlünk értesítés.

Miért lett elutasítva a hirdetésem?

 Ez több okból is megtörténhet: ha nem megfelelő a tartalom, ha hiányosak az adatok, vagy ha nem felel meg az irányelveinknek. Írj nekünk, és segítünk tisztázni!

Biztonság és csalásmegelőzés

Hogyan szűritek ki a csalókat?

 Minden új felhasználót és hirdetést automatikus és manuális moderációval is ellenőrzünk. Emellett a felhasználók is jelenthetik a gyanús tevékenységeket.

Mit tehetek, ha gyanús hirdetést találok?

 Minden hirdetés alatt találsz egy "Jelentse a problémát" gombot – ezen keresztül azonnal értesíthetsz minket.

Ügyfélszolgálat

Hogyan tudom elérni az ügyfélszolgálatot?

 Írhatsz nekünk a segitseg@provendo.hu címre, vagy ha hirdető vagy akkor a partner@provendo.hu-ra, vagy az alábbi telefonszámon is elérhetőek vagyunk: +36 1 490-0010

Milyen gyorsan válaszol az ügyfélszolgálat?

 Átlagosan 24 órán belül válaszolunk, munkanapokon. Ha sürgős, írd a tárgyba, hogy "Sürgős", és előre soroljuk.